הילדים סיפרו לאמם: "אבא איננו, הוא נרצח בפיגוע"

    המפגש הדומע התקיים בבית החולים בין האם חווה לחלק מהילדים שהגיעו לבקרה וולבקר את אחותם תהילה שאף היא מאושפזת בבית החולים מאז הפיגוע.
    דוד לזר No Comments on הילדים סיפרו לאמם: "אבא איננו, הוא נרצח בפיגוע"

    מפגש קשה • לאחר שביום שישי האחרון היא איבדה את בעלה מיכאל מרק, בפיגוע הירי הרצחני בדרום הר חברון, היום בני משפחת מרק סיפרו לראשונה לאם המשפחה חוה על פטירת בעלה הי"ד

    המפגש הדומע התקיים בבית החולים בין האם חווה לחלק מהילדים שהגיעו לבקרה וולבקר את אחותם תהילה שאף היא מאושפזת בבית החולים מאז הפיגוע.
    22:55
    05.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שלושה לוחמים נפלו באירוע הקשה במעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שביום שישי האחרון היא איבדה את בעלה מיכאל מרק, בפיגוע הירי הרצחני בציר 60 בדרום הר חברון, שבו היא נפצעה באורח קשה, היום (שני) בני משפחת מרק סיפרו לראשונה לאם המשפחה חוה על הטרגדיה הקשה ועל פטירת בעלה הי"ד.

    המפגש הדומע התקיים בבית החולים בין האם חווה לחלק מהילדים שהגיעו לבקרה ולבקר את אחותם תהילה שאף היא מאושפזת בבית החולים מאז הפיגוע. אתמול האם התעוררה ומצבה מוגדר יציב, והיא מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ.

    כזכור, אמש התקיימה הלוויה דומעת לאב המשפחה, בהשתתפות אלפים ובהשתתפות אישי ציבור ורבנים ובראשם נשיא המדינה ראובן ריבלין שאף נשא דברי הספד.

    רגע מרטיט אירע בהלוייה בעת דברי ההספד של הבת אורית, שריגשה את הקהל: "אבא אני אוהבת אותך. אבא שלי אהוב אני לא מאמינה שנפרדים. לא מזמן עמדת וחיבקת אותי אמרת שלא תעזוב עכשיו אלוקים לקח אותך. כל הזמן אמרנו אבא שבשמים לוקח את הטובים ואתה הכי מדהים בעולם. כמה טוב תרמת. נתת כ"כ הרבה למען אחרים כמה עשית. עבורנו כל דבר שרק רצינו נתת מכל הלב".

    "קיבלת אותנו כמו שאנחנו גם שהיו דברים לא בסדר היית איתנו ולא עזבת לרגע. תבקש מאבא בשמים שירחם עלינו. אני שמחה שהספקתי לומר ככ הרבה פעמים כמה אני אוהבת אותך. הורים מדהימים קיבלתי. אנחנו שבורים", אמרה בקול חנוק בדמעות.

    "החינוך שלכם להיות אנשים מאמינים חזקים ולא נשברים. אבא תהיה גאה למעלה תראה איזה חזקים הילדים שגידלת תהיה גאה. תודה לך על כל דבר שננתת שעזרת לי להיות מי שאני. אבא תתפלל על אמא שתחזור אנחנו צריכים אותה בבקשה תפתח שערי שמים כולנו צריכים אותך. עלית בצורה מדהימה על קידוש ד' אחרי טבילה במקווה. תתפלל  עלינו שנמשיך אותך עם כל החינוך שנתת שמור עלינו אבא שלי", הוסיפה.



    0 תגובות